برق‌رسانی به مسکن مهر یزد

برق‌رسانی به مسکن مهر یزد

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اعلام کرد: امسال افزون بر20 هزار میلیون ریال اعتبار به منظور تکمیل طرح برق‌رسانی به واحدهای مسکن مهر در استان هزینه خواهد شد.

"محمدرضا صحتی" در خصوص وضعیت برق‌رسانی به واحدهای مسکن مهر استان یزد، با بیان این که در زمینه مسکن مهر در کشور کارهای بزرگی صورت گرفته است، گفت: در ابتدای سال 90 بالغ بر 83 هزار و 362 میلیون ریال جهت برق‌رسانی به مسکن مهر جذب و هزینه شد.

صحتی افزود: تا پایان سال 91، افزون بر 20 هزار میلیون ریال دیگر در تکمیل طرح برق‌رسانی به مسکن مهر در استان یزد هزینه خواهد شد. وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برق‌ رسانی به 5165 پروژه در سطح استان یزد در راستای تحقق اهداف دولت در استان یزد به اتمام رسیده است.

این مقام مسوول تأمین برق متقاضیان مسکن مهر را در سطح استان بالغ بر 270 هکتار برشمرد و افزود: پروژه‌های مسکن مهر شهرستان خاتم، شهرک استقامت و خیابان جمهوری شهر تفت، منازل ویلایی مسکن مهر شهرستان بافق و فاز اول مسکن مهر اردکان به طور کامل برق‌دار شده‌اند.

صحتی در پایان اظهار امیدواری کرد 10 پروژه برق‌رسانی مسکن مهر شهری و دو پروژه روستایی در استان نیز تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری کامل برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 18 دی 1391 ] [ 1:14 ] [ مصطفی ]
[ ]